Microsoft обещава Starfield да е играта на Bethesda с най-малко бъгове
След като месеци наред Arkane надъхваше геймърите с високопарни приказки геймърите относно Redfall, когато играта излезе се оказа, че това е било просто маркетингово говорене най-вече. Несъвършенното състояние на Redfall беше критикувано даже и от собствениците на Bethesda и Arkane Microsoft. Както по-късно обявиха самите те, компанията е искала да не ограничава по никакъв начин хората от Arkane Austin. И това беше отчетено като грешка. Това обаче, което се случи с Redfall, няма да се случи със Starfield. Заяви го по-рано тази година шефът на гейминга в Microsoft Фил Спенсър, а преди дни президентът на Xbox Game Studios гарантира също, че това няма да да се повтори със Starfield.
„Разполагаме с огромен брой хора в екипите ни, които играят Starfield, работят с Тод и колегите му. Виждам отчетите за бъгове и съдейки единствено по числата бих казал, че даже и да пуснем Starfield днес, тя би била играта на Bethesda с най-малко бъгове“, заявява уверено Мат Буути пред Giant Bomb. Той разкрива и нещо интересно. Изглежда виновник за последното забавяне на играта са били именно Microsoft. „Екипът съзря. Те имат в историята си игри, като Fallout, Skyrim и Elder Scrolls. Когато приключихме сливането тази игра имаше много по-ранна дата на излизане от тази, която след това поставихме. Седнахме на разговор с Тод (Хауърд) и екипа и им обяснихме, че искаме да им дадем повече време“.